4 Nisan 2009 Cumartesi

Pastaci Gizmocan

Arabistan'a ilk geldigimde, zaman nasil gececek, arkadasim olacak mi, vaktimi nasil degerlendirecegim gibi kaygilarim vardi, hatta cevremde beni sevenlerin bu kaygilari daha fazlaydi. Ancak su anda yapmak istedigim bircok seye vakit bulamiyorum, bircok arkadasim var, kurslara basladim ve zaman gercekten yetmemeye basladi. 

Bunlardan biri de pasta tasarim kursu. 3 asamali bir kurs olan pasta kursumun ilkini gecen hafta bitirdim, sertifikami aldim. Ilgilenenler bilir, Wilton dunyada nam salmis bir marka. Gerek kendi urunlerini tanitmak, gerek evde profesyonel gorunumlu pastalar hazirlamak icin boyle bir kurs baslatmislar. Kursu veren arkadasim Burcu. Zaten boyle bir kurstan onun sayesinde haberim oldu. Kimbilir belki ilerde evde pasta yapip satmaya baslarim, gunlerin ne getirecegini kim bilebilir ki, degil mi?

 

Size su ana kadar yaptigim pastalardan birkacini gostermek istiyorum, yorumlarinizi bekliyorum :))

Ilk pastam Oncel'in birlikte calistigi is arkadasinin minik kizlari icin yaptim. Dunya tatlisi Natasha, pastasini gordukten sonra nasil mutlu oldu anlatamam. :) Takip eden gunlerde annesine hep pastasindan bahsetmis.

  

Muffinler bana ev oturmasina gelen arkadaslarima yapildi ama kimse kiyamayip yiyemedigi icin, Daisy'nin kizi Joy'a hediye ettim, cok sevindi. Malum bu tip seyler biraz kilo aldiriyor ve ayrica cocuklar bayiliyor. Zaten boyle tatli ve yagli yiyecekler bizim yasimizdakiler icin pek uygun degil.

 

Son pastamin kahramani tabiki bir tanecik Oncel'im. Kursu bitirmek icin gerekli final pastami Oncel'e adadim. Yalniz itiraf edeyim, 10 inch'lik (burada olculer boyle malesef, ben de zor alistim) kek hazirlamak icin kac tane kek telef ettigimi yazsam, Afrika'daki aclar beni linc eder. O yuzden soylemiyorum. 

Keki soguduktan sonra 3'e boldum ve icine 2 sira Oncel'imin sevdigi cilek recelinden koydum. Daha sonra keki Nejat'ta 3 Maymun filmini izlemeden once ben, Oncel, Zeki, Suat ve Neco afiyetle mideye indirdik.

6 yorum:

funda dedi ki...

yasa gizem :)

Adsız dedi ki...

:o))) Gizemcim ellerine sağlık ...her biri birbirinden güzel :o))) ben en çok muffinlere bayıldım .....sabırsızlıkla diğerlerini merak ediyorum...sevgiler :)

Hilal dedi ki...

Gizem'cim, harika şeyler yapmışsın, bayıldım. Yalnız, ben acımam, yerim, haberin olsun :-)

begüm dedi ki...

merhabalar,

Ben Selma'nın bankadan arkadaşıyım, sizin blogunuza şu anda birlikte bakıyoruz. Çok güzel pastalar yapmaya başlamışsınız, ellerinize sağlık.Ben de sizi sweet kitchen'ıma beklerim...

Sevgiler,

Deniz dedi ki...

gizem kadar tatlııı bunlaarrr
ellerine sağlık minnoş

LoLa dedi ki...

ben de çocukluk yıllarımda cidde de yaşadım.
harika günlerimiz olmuştu.ciddeyi çok severim.
pastalar çok güzel olmuş bu arada...