25 Mart 2009 Çarşamba

Veled-i Arap

Cok seviyorum, cidden; ben Arap cocuklarini ilk geldigim gunden beri cok seviyorum. Normalde bizde olsa, sevmeye kalktigimiz cocuklar yabani olur, yuzlerini cevirir, utanir, bunalir... Bunlarda oyle degil, gulumsedigin zaman gulumsuyor, el salladigin zaman el salliyor, opucuk gonderiyor, seker birseyler yani..

Bugun de oyle oldu.. genelde alisveris merkezlerinde ya da marketlerde kurdugum cocuklarla el sallamaca, dil cikarmaca ve opucuk gondermece iletisimini bu sefer arabada kurdum. Arada bir denk geldigimiz trafik isiklarinda, yan arabadaki cocuklar surekli el salladilar, gulumsediler, sevgilerini gosterdiler. Kimse de "noluyor, niye cocugumuza opucuk gonderiyorsun" demedi...

Seviyorum onlari... Keske hep cocuk kalsalar...

2 yorum:

a\d\a dedi ki...

cocuk kalsalar hep oyle ozgurce hislerini yasalar :( ya da kacsalar ordan baska yerde buyuseler

Unknown dedi ki...

GİZEMCİM MERHABA,
BENİM EŞİMDE CİDDEDE İŞE BAŞLADI.BİZ DE YAKINDA ORAYA TAŞINACAK GİBİYİZ.BLOGUN ÇOK GÜZEL OLMUŞ.İNAN ÜMİT VERDİN BANA.HALA ORDA MISIN ACABA?ÖNERECEĞİN UYGUN Bİ COMPOUND VAR MI?

ÖZLEM