3 Eylül 2009 Perşembe

30 Agustos

Insanin kalbi eger memleket sevgisiyle doluysa, bir sene de 50 kere de gitse ulkesine, uzakta olunca kiymeti bir ayri oluyor. Cok degil Agustos 22'de Cidde'ye donduk, aradan sadece 8 gun gecmesine ragmen, televizyonda 30 Agustos torenlerini salya sumuk izlerken, 2 kutu mendil tukettigimi farkettim. 

Aman Allah'im, o ne cosku, o ne gurur. Bir ara gorunmez olup, Org. Basbug'un askerlerine selamda duran kolunun altina girip destek olmak istedim. Askerleri gordukce agladim, bayragi gordukce agladim. Bir gun oncesinde de Nejat evinde saz calmisti ona aglamistim. Vucudum ciddi miktarda sivi tuketti anlayacaginiz. 

Ne mutlu ki boyle aglayacak kadar cok sevdigim bir ulkem var, ya olmasaydi? 

Ne mutlu Turk'um diyene! Ne mutlu Turk'um diyebilene!

1 yorum:

Unknown dedi ki...

iyi günler adım ufuk aydemir perakende sektöründe yönetici olarak çalışmaktayım şu anda cezayirde çalışmaktayım ama suudi arabistandaki hyper panda adlı şirketten iş teklifi aldım şu anda düşünmekteyim acaba beni bilgilendiri misiniz orada compound vb. yerler var mı kira bedelleri ne kadar ayrıca eşim de yanıma gelecek eşim için vize işlemleri ne kadar bir süre alır
saygılarımla