10 Mart 2009 Salı

"Alistin mi?"

"Alistin mi?" sorusunu burada ilk tanistigim hemen hemen herkesten ve Internette karsilasip, telefonda gorustugum memleket sinirlarinda ikame eden tum arkadaslarimdan ve aile efradindan duydum :) Hepsi iyi niyetli, biraz merakli... malum Suudi Arabistan goz korkutucu bir seriat ulkesi.. ama alistim.. sadece artik bu soruyu sevmemeye basladim. Alisilmayacak bir sey yokmus, namaz saatlerini ogrenip, arabanin arka koltugunun rahatini benimserseniz, burada yok yok.. imkan cok... Turkiye'de olmayan magazalari gorunce sadece hafif bir kiskanclik oluyor icimde.. keske diyorum, bundan bizde de olsa.. 

Durum bu, herkese selam :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Güzemcim selamlar canım...
blog fikrine ve konsepte bayıldım..benim bloga hemen linkliyorum senin adresi....
kocaman öpüyorum ve yeni ayzılarını bol resimlerle merakla bekliyorum..
sevgiler
elcin