18 Mart 2009 Çarşamba

Di$kiran

Bu yazinin Arabistan hayati ile ilgisi kesinlikle yoktur. Bahsi gecen kisiler tamamiyle dogrudur. 

Hani kimi zaman annelere, teyzelere rastlarsiniz, bebeklerini, cocuklarini severken icleri gider, dislerini sikarlar, kendilerini tutmak icin.. ben de oyleyim.. birini cok sevdim mi, dislerimi siktigimi sonradan, cenemin agrimasindan anlayanlardanim.. 

Benim henuz bir bebegim olmamasina ragmen, bebegim yerine koydugum bir kocam var.. Kendisi o kadar seker ki maaasallah (Arap masallahi ;) ) ona di$kiran adini verdim. Yakinda agzimda tek dis kalmazsa bilin ki sebebi Oncel... 

Neyse ki Asriye Annem dis hekimi de rahat rahat dislerimi sikarak seviyorum kocami.. eger birsey olursa, "ama sebebi Diskiran Oncel diyecegim" kendisine.. :))

Ozetle, Allah herkese boyle diskiranlar nasip etsin, amin!

3 yorum:

funda dedi ki...

hehe, allah nazardan saklasin :)

a\d\a dedi ki...

amin :)

Unknown dedi ki...

kelebek, dişlerini sıkmaya çeneni ağrıtmaya devam et. hepsinin çaresini buluruz, sevgisizliğin ise asla